Zamknij

Stewardessa na szczycie najwyższego budynku świata. Reklama linii lotniczych podbija sieć

11.08.2021 16:13
Dubaj. Stewardessa na szczycie najwyższego budynku świata. Reklama linii lotniczych Emirates podbija sieć
fot. SHUTTERSTOCK

Kilka dni temu sieć obiegła nowa reklama linii lotniczych Emirates, która promuje wznowienie połączeń między Dubajem a Londynem. To jednak nie z powodu przekazu o wideo mówi dziś cały świat. Najbardziej zaskakuje to, że można w nim zobaczyć kobietę stojącą na samym szczycie Burdż Chalifa, najwyższego budynku świata.

Dubajskie linie lotnicze Emirates na początku sierpnia zaprezentowały jedną z najbardziej spektakularnych reklam, jakie przyszło nam oglądać w ostatnim czasie. Na początku 30-seundowego spotu widzimy stewardessę, ubraną w charakterystyczny mundur Emirates. Kobieta powoli przekłada plansze, na których znajduje się informacja o przeniesieniu Zjednoczonych Emiratów Arabskich do grupy pomarańczowych krajów przez Wielką Brytanię. Następnie na kartkach pojawiają się znane nam dobrze wszystkim hasła reklamujące dubajską linię lotniczą - "Fly Emirates, fly better". 

I teraz zaczyna się najlepsze. Kamera się oddala i widzimy, że stewardessa stoi na szczycie Burdż Chalifa. Ten wieżowiec położony jest w Dubaju i ma 828 m wysokości - jest najwyższym budynkiem świata. 

Dubaj. Reklama linii lotniczych Emirates podbija sieć

Reklama szybko obiegła media społecznościowe i podbiła sieć. Internauci zaczęli zastanawiać się, czy stewardessa na szczycie budynku to nie wynik komputerowych sztuczek. Szybko jednak okazało się, że linie lotnicze rzeczywiście postawiły kobietę na czubku Burdż Chalifa. Nie była to jednak prawdziwa stewardessa, a podróżniczka i instruktorka skoków spadochronowych - Nicole Smith-Ludvik. 

Dubajski przewoźnik opublikował krótki materiał, który przedstawia proces powstawania tej spektakularnej reklamy.

"Zawsze staramy się rzucić wyzwanie normom i przekraczać granice. Robimy to codziennie poprzez nasze innowacyjne usługi, nasz najlepszy w swojej klasie produkt i oczywiście poprzez naszą reklamę. Spokój i pewność siebie personelu pokładowego, który widzisz w reklamie, jest ucieleśnieniem pracowników „pierwszej linii”, obsługującego podróżnych i zapewniających im bezpieczeństwo. Jesteśmy dumni, że należymy do nielicznych uprzywilejowanych, którym pozwolono kręcić na szczycie Burdż Khalifa, a jeszcze bardziej dumni, że możemy w ten sposób zaprezentować nasze piękne miasto, Dubaj" – powiedział Tim Clark, prezes Emirates, cytowany przez portal Fly4Free.pl.

RadioZET.pl/Fly4Free.pl