Zamknij

Tania linia wprowadziła rewolucyjne rozwiązanie. Ma skrócić czas obsługi pasażerów

10.08.2022 09:15
Tania linia wprowadziła rewolucyjne rozwiązanie. Ma skrócić czas obsługi pasażerów
fot. SHUTTERSTOCK

IndiGo, jako pierwsza linia lotnicza na świecie, wprowadziła rewolucyjne rozwiązanie, które ma skrócić czas obsługi pasażerów. Od niedawna podróżni mogą wchodzić na pokład niektórych samolotów aż z trzech stron.

Każdy, kto podróżuje samolotem, z pewnością wie, jakie czasem potrafią tworzyć się kolejki przy wchodzeniu na pokład oraz podczas opuszczania maszyny. Z tego faktu doskonale zdaje sobie sprawę również przewoźnik IndiGo. Indyjska tania linia lotnicza, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów, wprowadziła rewolucyjne rozwiązanie.

Zobacz także: Pasażerka siedziała w samolocie obok pękniętej szyby. Do sieci trafiło nagranie

IndiGo. Tania linia wprowadziła rewolucyjne rozwiązanie

IndiGo, jako pierwsza linia lotnicza na świecie, wprowadziła trzecie schody. Oznacza to, że pasażerowie mogą teraz wchodzić na pokład samolotu (oraz go opuszczać) trzema wejściami - dwoma z przodu oraz jednym z tyłu.

Jak podaje portal fly4free.pl, takie rozwiązanie, po pomyślnym przejściu testów, zostało wdrożone na niektórych trasach. Z tego typu usługą mogą spotkać się pasażerowie podczas rejsów obsługiwanych przez Airbusy A320 i A321 na lotniskach w New Delhi, Bombaju oraz Bengaluru.

Jesteśmy dumni, że możemy być pierwszą linią lotniczą na świecie, która korzysta z systemu trzypunktowego - powiedział Ronojoy Dutta, dyrektor generalny.

"W IndiGo stale i dynamicznie rozwijamy nasze wewnętrzne standardy, aby umożliwić klientom bezproblemowe doświadczenie i poprawiać efektywność operacyjną dla wszystkich zainteresowanych stron, w tym operatorów portów lotniczych oraz firm zajmujących się obsługą naziemną" - dodał.

Skąd decyzja o wprowadzeniu trzecich schodów? Jak podaje portal indianexpress.com, linia poprzez skrócenie czasu obsługi pasażerów chce zwiększyć wydajność, a co za tym idzie - obniżyć koszty w obliczu rosnącej konkurencji.

Wiceprezes IndiGo Sanjeev Ramdas wyjaśnił, że rozwiązanie to pozwala przewoźnikowi zaoszczędzić od 3 do 5 minut. Jednocześnie zapowiedział, że usługa będzie stopniowo wdrażana także na innych trasach.

A wy co o tym sądzicie?

Zobacz także: Ryanair musi zapłacić kilka milionów kary. Powodem przerzucanie kosztów podatku na pasażerów

RadioZET.pl/fly4free.pl/indianexpress.com