Oceń
Ostatnio w sieci coraz częściej publikowane są tzw. paragony grozy. W minionym tygodniu pewien turysta pokazał rachunek za przejazd 2,2 km taksówką w Zakopanem. Urlopowicz spędził w samochodzie zaledwie 9 minut, a za usługę zapłacił 63 zł. Z kolei kilka dni później inna Polka podzieliła się "paragonem grozy" z Karpacza. Za godzinny postój na jednym z tutejszych parkingów musiała zapłacić 20 zł. Dodała, że mijała również parking, na którym godzinny postój auta kosztował aż... 100 zł.
W weekend natomiast na profilu "Pokolenie Ikea by Piotr C.", autora bloga "Pokolenie Ikea" i kilku książek, pojawił się kolejny "paragon grozy". Tym razem z postoju na parkingu przy lotnisku w Bydgoszczy.
Za parking na lotnisku zapłacił prawie 7 tys. zł
Zdjęcie paragonu z parkingu Portu Lotniczego Bydgoszcz szybko obiegło sieć i stało się viralem. Nie ma się zresztą co dziwić, bo cena za pięciodniowy postój samochodu szokuje. Kierowca musiał zapłacić dokładnie 6750 zł.
Jak wyszczególniono na rachunku, właściciel auta zostawił samochód na parkingu 19 stycznia o godzinie 17.14. Z kolei odebrał go pięć dni później - 24 stycznia o 9.39. W sumie czas postoju wyniósł 112 godzin i 26 minut.
Zobacz także: Strajk na lotniskach w Hiszpanii. Kontrolerzy ruchu lotniczego zapowiadają kolejne protesty
Dziękujemy i zapraszamy ponownie - brzmi ostatnie zdanie na paragonie.
Post zamieszczony na profilu Piotra C. spotkał się z żywą reakcją internautów. Pod zdjęciem rachunku pojawiło się mnóstwo komentarzy. Użytkownicy sieci nie kryją zaskoczenia. "Daj znać następnym razem. Za tę kasę zawiozę na lotnisko i jeszcze pomacham z tarasu widokowego!", "Chyba wina terminala coś się zakręcił. Na Ławicy w Poznaniu też byłam świadkiem takiej kwoty za 2 dni", "Nie dla biednych są loty samolotem" - śmieją się internauci.
Lotnisko w Bydgoszczy komentuje
Portal expressbydgoski.pl postanowił skontaktować się w tej sprawie z Portem Lotniczym Bydgoszcz. Redakcja serwisu chciała dowiedzieć się, dlaczego została naliczona tak wysoka opłata za kilkudniowy postój na parkingu przy lotnisku.
Okazało się, że była to zwykła awaria systemu. Specjalista ds. PR i marketingu w Port Lotniczy Bydgoszcz S.A. Mateusz Dul oświadczył, że pieniądze zostały zwrócone na konto klienta.
Zobacz także: Wizz Air kasuje kolejne połączenie z Polski. Ostatnie loty na tej trasie wykona 26 lutego
- Pasażer niezwłocznie otrzymał w naszym punkcie informacji stosowną pomoc. Ze względu na charakter sprawy, PLB S.A. podjęła decyzję o natychmiastowym zwrocie środków na kartę płatniczą tak, aby wskazana kwota jak najszybciej powróciła do klienta. Awaria tego samego dnia została zgłoszona do operatora systemu w celu wyeliminowania podobnych zdarzeń w przyszłości - powiedział Mateusz Dul, specjalista ds. PR i marketingu w Port Lotniczy Bydgoszcz S.A.
- Przypomnę, że planując podróż z Portu Lotniczego Bydgoszcz S.A., warto zajrzeć na naszą stronę internetową www.parking.plb.pl. Tam zapoznać się można z cennikiem naszego parkingu oraz wygodnie zarezerwować postój na czas wyjazdu - dodał Dul.
RadioZET.pl/expressbydgoski.pl/facebook(pokolenieikea)
Oceń artykuł