Obserwuj w Google News

PKP Intercity wprowadza zmiany. Podróżni długo czekali na tę funkcję

2 min. czytania
22.05.2023 14:46
Zareaguj Reakcja

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy podróżują pociągami PKP Intercity - spółka po raz kolejny wprowadza zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Pasażerowie zyskali możliwość m.in. pobrania biletu na telefon w wersji PDF. Przedstawiamy szczegółowe informacje.

PKP Intercity wprowadza zmiany. Podróżni długo czekali na tę funkcję
fot. Zbyszek Kaczmarek/REPORTER/EASTNEWS

Aplikacja mobilna PKP Intercity została uruchomiona na początku 2023 roku. Od tego czasu - jak poinformowała spółka - sprzedano za jej pośrednictwem ponad 500 tys. biletów. Program jest regularnie aktualizowany. Niedawno pojawiły się kolejne nowości.

Redakcja poleca

PKP Intercity wprowadza zmiany w aplikacji. Podróżni długo czekali na tę funkcję

Jak podaje PAP, w wyniku ostatniej aktualizacji aplikacja PKP Intercity została rozszerzona o dwie nowe funkcje. Po pierwsze użytkownicy "apki" zyskali możliwość pobrania biletu na telefon w wersji PDF. Program pozwala już także na dodanie terminu podróży do kalendarza. 

- W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie PDF. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem. Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza. To duże ułatwienie szczególnie dla zabieganych pasażerów, którzy dzięki nowej funkcji mogą lepiej zaplanować swoją podróż - podała spółka.

W wyniku serii aktualizacji program pozwala też na zakup wejściówek na pociąg przy użyciu m.in. Google Pay, Apple Pay, systemu BLIK czy płatności kartą. Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji. Pasażerowie mają również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji. 

Zobacz także:  Oceniła jedzenie w PKP Intercity. "Chłodna i rozwalająca się bułka"

Jak kupić bilet na pociąg w aplikacji PKP Intercity?

Zakup biletu na pociąg przez aplikację PKP Intercity jest bardzo prosty. Jak podaje Wirtualna Polska Turystyka, wystarczy pobrać "apkę" na swój telefon, a następnie wyszukać stację w specjalnym formularzu i wybrać interesujący nas przejazd. W kolejnym kroku mamy możliwość wyboru miejsca oraz dodatkowych funkcji. Później zostajemy przekierowani do płatności. 

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy. Spółka zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów.

Zobacz także:  Bon rozdaje Radio ZET. Zgłoś się do naszej zabawy i wygraj gotówkę na wakacje!

Kraków - Wawel
10 Zobacz galerię
fot. Shutterstock

RadioZET.pl/PAP/turystyka.wp.pl