Oceń
Polonia Wax Museum w Krakowie reklamuje się, jako miejsce, w którym można znaleźć największą wystawę figur woskowych przedstawiającą znanych polityków, duchownych, sportowców, aktorów i postacie fikcyjne. W opisie na stronie muzeum można przeczytać, że "wszystkie figury woskowe są starannie wykonane, tak, aby oddać najmniejsze detale i żebyś mógł poczuć, że stoją obok ciebie naprawdę". W rzeczywistości nie wygląda to tak dobrze, jak można się spodziewać.
Zobacz także: Powstaje gigantyczny park rozrywki na platformie wiertniczej. Pierwsza taka atrakcja na świecie
Polonia Wax Museum w Krakowie obiektem żartów [WIDEO]
Sława krakowskiego muzeum Polonia Wax Museum zaczęła się od nagrania na TikToku. „Chodź ze mną do najgorszego muzeum figur woskowych na świecie. Spróbuj się nie śmiać” – czytamy w opisie do krótkiego wideo, które ma już 13,6 mln wyświetleń.
Wśród figur, które pojawiają się w materiale, są m.in. postacie królowej Elżbiety II, księcia Williama i księżnej Kate, Lady Gagi, Michaela Jacksona, Marii i Lecha Kaczyńskich, Marilyn Monroe czy Roberta Lewandowskiego.
Pod filmikiem pojawiło się mnóstwo komentarzy rozbawionych internautów. Największe emocje wzbudziła brytyjska para książęca - książę William i księżna Kate, którzy swoim wyglądem raczej straszą. Kilka osób uznało, że najbardziej podobny do siebie jest Mike Tyson.
Większość osób nie szczędziła jednak kąśliwych uwag na temat wystawy.
– Kraków przeprasza.– Księcia Williama można się wystraszyć!– Harry Potter mi przypomina Morawieckiego.– Hagrid wygląda jak znachor.– Muzeum niskobudżetowe
– pisali użytkownicy TikToka.
2,5 gwiazdki w serwisie TripAdvisor
Bardzo negatywne opinie pojawiły się też w serwisie podróżniczym TripAdvisor, który zrzesza setki podróżników i internautów z całego świata. Krakowskie muzeum ma obecnie jedynie 2,5 gwiazdki w pięciostopniowej skali. "Ta wystawa jest tak zła, że musisz ją zobaczyć" – pisał jeden z gości w serwisie.
Temat "najgorszego muzeum figur woskowych w Polsce" opisywały też zagraniczne media. O krakowskiej atrakcji można było przeczytać już m.in. w amerykańskim "New York Post" czy brytyjskim "Daily Mail". O istnieniu polskiego muzeum dowiedzieli się też widzowie popularnego amerykańskiego programu "The Late Late Show with James Corden".
Źródło: Wirtualna Polska Turystyka, TikTok
Oceń artykuł